matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tankarna om MITT medberoende .

Kategori:

Livet som medberoende . Inte alltid så lätt . Som medberoende gör man så mycket fel . Fel man lär sig med tiden . Jag e medveten om mitt medberoende . Och det är så starkt ! Något jag måste arbeta med varenda dag .
Jag kan komma på mig själv flera gånger o fundera vad fan jag håller på med ?!?!!!! Att till en början tro att man är snäll som hjälper en människa som mår dåligt . Man hjälper inte i de flesta fall . Man stjälper och gör de bara värre . Det är så svårt att se en människa man älskar så enormt mycket må så dåligt . Så många gånger jag har "hjälpt" för att slippa se detta mående ): Det gör ont i mig . Jag vet att det är fel . Men va fan ! JAG ÄR MEDBEROENDE !!!

Nu ska jag försöka få lite sömn o hoppas på att morgondagen bjussar på nå trevligt (:
Saknar min livs kärlek ❤
Älskar dig Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: