matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag . Tredje dagen vi inte ses ❤

Kategori:

Idag är de alla hjärtans dag ❤ Hade gärna spenderat den med min livs kärlek . Men vi har många sånna dagar framför oss då vi bestämt oss för att de e vi två ... För all framtid ❤ Saknar honom enormt mycket . Längtar tills vi får träffas igen så jag får ge honom tusen pussar , hålla hans hand , kramas o se hans vackra leende ❤
Vi har gått igenom så enormt mycket tillsammans vårt första år och klarat oss igenom det tillsammans . Allt har bara gjort vårt förhållande starkare . Vi klarar allt tillsammans ❤
Väntar ivrigt i vanlig ordning på att de ska bli telefontid så jag får prata med min älskling (; ❤

Jag hade svårt att somna inatt . Somnade runt fem tiden imorse . Pappa ringde strax innan tio så då klev jag upp (: Bonzo och jag har myst , lekt , ätit lunch och varit ute o kissat (:

Nu ska jag glo lite på dumburken (:
Sen när syster E o barnen kommer hem så blir de massa mys ❤

Älskar min Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: