matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tisdag . Första dagen vi inte ses .

Kategori:

Tisdag idag . Känner mig tom . Känner mig trött . Känner enorm saknad efter min livs kärlek .
Natten här hos syster gick väl bra . Vaknade några gånger under natten . Tårarna bara kom . Förjävla jobbigt . Jag vill vara där . Vara där med Dennis . Finnas där för honom . Stötta honom . Han e ensam med massa främmande människor . Usch ),: Låt mig vara där !
Men de går ju inte .... Jag vill !
Jag får försöka så gott jag kan genom telefonen istället . Vi har klarat de förr . Första tiden som e jobbigast . Vi fick iaf några dagar i lugn o ro för oss själva på sjukhuset . Dagar jag uppskattar att vi fick spendera tillsammans innan dom skulle ta honom ifrån mig .
Alla känslor som jag fick gå igenom på sjukhuset . Som jag kommer få gå igenom nu de närmsta dagarna . All ilska . All glädje . Alla tårar . Tårar av lycka . Tårar av oro . Tårar av ilska . Tårar av saknad .
På sjukhuset försökte jag vara så stark jag bara kunde . Jag försökte vara stark för Dennis skull . Ibland orkade jag inte . Då kom tårarna .
På sjukhuset klarade jag inte av att ta in allt som hänt . Jag visste vad som skulle hända med mig då . Jag skulle bryta ihop . Men jag måste vara stark ...
Allt detta måste jag ta tag i nu . Jag måste få gråta . Jag måste få bli arg .
Det är dags nu . Idag måste jag försöka börja bearbeta det som hänt .

Under sjukhusvistelsen hade jag fått en kommentar här på bloggen angående mig och Dennis . Jag kan inte för mitt liv förstå folk som går in o skriver anonyma dumma och nedlåtande kommentarer . Som om inte jag mår dåligt ändå efter de som har hänt?! Den person som skrivit kommentaren har på något vis koll på min eller Dennis Facebook . Hur e du/ni funtade egentligen?

Snart ska jag ut med Bonzo som nyss ätit lunch . Sen kommer Tony hit o dricker kaffe o umgås lite med mig o Bonzo (:

Väntar såklart ivrigt på att de ska bli telefontid så jag får prata med min livs kärlek ❤
Älskar & saknar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • Charlotte timglans säger:

    Du får vara ledsen och arg Matilda!!
    Vem skulle inte vara de?
    Och försök att inte ta åt dig eller ens lägga ner energi på dumskallar som inte har nå bättre för sig än att kommentera en massa onödiga saker.
    Visst att de som hänt var ändå jävligt dum och onödigt men Dennis håller ju på ta tag i saken med din hjälp och han är ju på rätt ställe där han kan få den hjälp han behöver så ingen behöver yttra sig om någon nedlåtande. Oförskämd är vad dagens samhälle håller på bli.
    Du är tuff som står på dig och berättar för dom som undrar vad som hande hänt!
    Jag kan säga de att jag hade nog dragit något fult över huvudet och gömt mig för människor i min omgivning som varit på mig. De bevisar bara att du är bättre än de!
    Stå på dig! Kram kram

    2013-02-12 | 13:16:57

Kommentera inlägget här: