matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tillbaka i helveteslägenheten

Kategori:

Haft underbara samtal med älsklingen i telefon idag ;D Åh vad jag älskar den människan alltså !! ❤

Ikväll när barnen somnat åkte jag o syster till min lägenhet . Har städat o rensat lite . Tack för hjälpen Eve ❤

Första natten i lägenheten sen överdosen . Blandade känslor . Känns skönt att vara hemma på ett vis . Men enormt tomt utan min kärlek ❤

Syster åkte nyss . Så klädde av mig o skuttade direkt i sängen . Har min "kramkudde" nerbäddad här bredvid mig .

Idag hade hjärtat fått brev om rättegången . Såklart är den på tisdag när jag o Tony skulle åka dit !!! Men men . Inte så mycket att göra åt saken . Får åka dit vid nästa besöksdag istället .
Saknar min kärlek super duper mycket . Känns bra att vi får prata flera gånger om dagen iaf (;

Nu tänkte jag slå på nån film på datorn o sen hoppas på sömn nån gång in på små timmarna .

Älskar min Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: