matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Idag är det en vecka sedan vi sågs ❤

Kategori:

I eftermiddag vid ca halv fyra är de nästan exakt en vecka sedan jag såg min livs kärlek åka iväg . Men nu ska jag istället börja räkna ner dagarna tills vi ska få ses (: För nästa tisdag e de nämligen dags att åka dit på första besöket ❤ SOM jag längtar :D
Att veta när vi ska få ses gör det lättare .. Vi blir även gladare av att ha något att se fram emot (:

Somnade efter två nån gång inatt . Vaknade första gången vid halv sju . Men somnade om vid sju och sov till halv tio (:
Aina ringde så snackade lite med dom innan jag klev upp ur sängen .

Sitter i bilen med mamma nu på väg till Stockholm en sväng (:
Jag väntar mest på att de ska bli telefontid så jag får prata med hjärtat (; ❤

Älskar & saknar min Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

https://cdn2.cdnme.se/772370/6-3/pic_51220ad79606ee0efa7841fa.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: