matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dennis Olsson ❤

Kategori:

Den människan jag älskar villkorslöst . Han jag vill leva resten utav mitt liv med .
Idag känns livet så orättvist när vi inte får vara med varandra . För jag vill ju bara vara med honom . Han får mig att må bra . Jag saknar hans närhet .
Jo visst blir de lättare när vi får prata med varandra några gånger om dagen . Men sånna här dagar när jag känner mig deprimerad så önskar jag att vi bara fick vara tillsammans .
Ikväll ska jag sätta mig vid datorn o leta efter något behandlingshem som vi får vara tillsammans . Har lovat Dennis att jag ska fixa de till mötet på tisdag .

Någon som vet ett behandlingshem där vi får vara tillsammans ?
Helst där vi båda kan få hjälp . Han såklart för sitt missbruk och jag för mitt medberoende .

Älskar min Dennis ❤
Puss puss Tildan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vilken typ av missbruk behöver han hjälp med? Kan ni tänka er vart som helst i landet?

    Mvh Anna

    Svar: Han har ett drogmissbruk. Ja vi kan väl tänka oss var som helst bara vi får vara tillsammans (: ❤
    Matilda Poulsen

    2013-02-18 | 10:44:31
  • Tildan (jag) säger:

    Svar :
    Han har ett drogmissbruk. Ja vi kan väl tänka oss var som helst bara vi får vara tillsammans (: ❤

    2013-02-18 | 22:47:20
    Bloggadress: http://Http://matildapoulsen.blogg.se

Kommentera inlägget här: