matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Min ventilation

Kategori: Allm�nt

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .
Ja det är min blogg . Min ventilation . 
Oroligheten över Dexter är ganska enorm nu sen förvärkarna kom .. Jag måste ta det lugnt !
På torsdag ska vi till barnmorskan o kolla så allt är bra med min prins ! Hoppas att jag får lugnande besked på den fronten iaf ... 
Hur jag själv ska kunna slappna av är för mig en gåta . För det går verkligen upp o ner med allt nu ! 
Som vanligt låser jag in mig själv när livet inte är på topp .. Orkar inte riktigt prata med någon . Pratar mest med lilla Dexter nu ! Och han vet verkligen när mamma behöver honom .. Då rör han sig för fullt mammas kloka lilla älskling ❤️

Tror jag skiter i julen i år också .. Känns som så just nu faktiskt .. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: