matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kärleken kan göra så ont

Kategori: Allm�nt

Det är jävligt jobbigt just nu . Jag vet inte vad som händer riktigt . D kom hem o prata idag iaf ... Det är fortfarande vi ... Vi är fortfarande ett par .. MEN .. Inte sambos just nu ! Känns förjävligt . Det tycker han också . Iaf vad han säger . Han säger att han älskar mig . Jag hoppas , tror och önskar de ! 
Men att vi kan inte bo ihop just nu . Det enda vi gjort är att bråka typ ): Jag hoppas att det löser sig när vi får lite egentid . För vi ska ju få en fin liten pojk tillsammans !!! Och jag vill inget annat än att det ska funka , att vi ska bli sambos igen , ordna upp våra liv och bli den lilla familjen som vi planerat ! 


Älskar min D ❤️
Puss puss Tildan ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: