matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Jag hatar vinter månaderna !!!

Kategori: Allm�nt

Allt känns jobbigt just nu . Jag hatar vintern . Jag hatar julen . Jag hatar människor . Jag vill bara låsa in mig o komma ut igen när allt är ljust . När allt är över och allt bara är bra ! 
Jag vill vakna upp när min älskade lilla pojk kommit ut och vi är en familj alla tre ! Kan jag bara få ta en paus nu ?? Snälla ! 
Jag har tappat tilliten till människor . Det finns inte en jävel man kan lita på ! 
Idag visste jag inte vad jag skulle göra eller vart jag skulle ta vägen .. Jag gick ut o gick .. Hamnade på soc . Fick akuttid hos Sofia o grät en skvätt för att jag känner mig så jävla ensam o sviken av alla ! 
Det är inte vad jag behöver just nu !! 
Min depressionsperiod är ju alltid under denna delen utav året ! Och graviditetshormonerna spökar för fullt ! 
Fy fan för allt säger jag då bara !!! Jag vill inte vara ledsen mer ! 

Och snälla anonyma människor . Kan ni bara låta bli att sparka på mig nu när jag ligger ner ! 




Älskar min D mest ❤️
Puss puss Tildan ❤️

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Man ska inte ha med folk att göra, de är bara dåligt! Man tror man har vänner men inte då. Varför ska man såra sig själv? Alla är mer eller mindre lika.

    2013-12-10 | 10:01:38

Kommentera inlägget här: