matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

.

Kategori: Allm�nt



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är väl ändå Dennis val! Är du som aldrig fattar nånting. Försök tänk på han i magen ett tag ist nu.. Dennis gör väl sina egna val eller ska du fortsätta tvinga han i ett förhållande med dej?

    Svar: Så du tycker alltså att jag tvingar han att vara med mig ? Jag har ställt frågan om han känner sig tvingad att vara med mig och vill flytta . Men han vill ju att det ska vara vi ... Så sluta upp med att tro att du känner honom o vet allt om vårt förhållande ! För du verkar inte veta ett jävla smack !
    Matilda Poulsen

    2013-12-05 | 20:07:43
  • Anonym säger:

    Nähä! Hade jag fel??

    Svar: Ja än så länge har han inte bestämt sig iaf ..
    Matilda Poulsen

    2013-12-09 | 23:37:20

Kommentera inlägget här: