matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tiden går fort nu !

Kategori: Allm�nt

Ojojoj vad sent de blev ! Äntligen ligger jag i sängen ... Har mest legat i soffan och kollat på tv hela kvällen o halvsovit typ :P
Inom kort kommer nog sömnen ... Skönt !

Dagarna rullar på varje dag o det känns som att dom bara springer iväg .. Alltid något som händer (: Har träffat syster o lilla prinsen Texas ganska mycket på senaste tiden ❤ Underbart !
Imorgon blir de att träffa mamma och Texas en sväng .. Mamma skulle springa nått lopp och jag ska vara barnvakt under tiden (: syrran o hennes kärlek är i Sthlm över helgen så Teas bor hos mormor (: hoppas att dom får en rolig helg där borta .. Men de tror jag nog (;

Aja nu somnar jag snart :P
Natti Natti alla söta o salta (;
Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: