matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fred ag !

Kategori: Allm�nt

Vaknade klockan nio . Har inte kommit längre än till soffan . Vanliga morgongörat är ju att kolla allt som hänt på nätet under natten (: tidningen , instagram , bloggar , min blogg (nya kommentarer kanske?) , twitter och Facebook ! Oj vilken internet nörd man är :P
Känslig som jag är så har jag hunnit gråta två gånger pga två bloggare som jag följer ! Det va ju ändå fina ord men dom berörde mig !
Upp med hakan fröken poulsen (: idag är en bra dag och det är fredag !
Slänga i mig lite frukost nu och sen bär de av till kusin vitamin , Boben & Leo för att inspektera nya huset o sällskapa lite (:

Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Matilda du gör helt rätt! Fortsätt kämpa!:)

    2013-08-23 | 20:41:49

Kommentera inlägget här: