matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lycklig över att ha honom nära ❤

Kategori:

Blogg-appen har inte funkat de senaste dagarna igen :/ Så nu har jag fått logga in på vanliga internet ... Tänkte att jag lär köra en uppdatering (:

Igår ringde älsklingen o berätta att han blivit förflyttad till Gävle (: Så idag blev de halv två tåget in till stan för att umgås o pussas med min stora kärlek ❤ De va så skönt att få träffas i flera timmar helt ensamma .. Slippa den där jävla personalen som e med hela tiden annars !
Imorgon blir de ett besök o träffa kärleken igen (; Tänkte ta med datorn så vi kan mysa film ❤

Ligger i sängen o kollar på Maria Wern nu . sen hoppas jag på sömn ! Imorgon ringer hjärtat o väcker mig igen ;D
Ååh jag e så himla glad ! Så jävulskt skönt att ha hjärtat någorlunda nära och att jag ska få träffa honom varje dag ❤
Hoppas att han får vara kvar länge (:

Nä nu har filmen börjat igen .
Älskar & saknar min D ❤
Puss puss Tildan ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här: