matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ge mig tårta innan jag döööör !

Kategori:

I flera dagar har jag haft sånt enormt sug efter en tårta ! Med massa grädde . Med massa gott ! Jag må vara fattigare än fattigast men snart kommer jag gå fram på ICA o köpa en tårtjävel för sista slantarna !!! Lr fråga svärfar lite snällt om skjuts kanske (:
Då får jag ju faktiskt i mig något också ... Skit samma om de inte e mat . De e ju något iaf !
Jag ÄÄÄÄÄLSKAR tårta . Gräddtårta , smörgåstårta , alla möjliga jävla tårtor älskar jag ! Möms !
Nog prat om mina älskade tårtor . De vattnas i munnen på mig bara .

Hunnit med ett till samtal med hjärtat .
Han skulle ringa upp snart igen ❤
Huvudvärken e kvar . Jag e kvar ... I min älskade säng .

Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: