matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Framsteg (:

Kategori:

Oj har inte tänkt på bloggen idag ... Sorry !
Haft Bonzo här hemma idag . Sen kom svärfar på besök o senare åkte vi hem med Bonzo till syster (: och vidare hem till svärfar för o äta pölsa . Mums :d
Drog ut i skogen o släppte Santos ikväll innan Tony skjutsade hem mig (:

Ringde till stället där älsklingen sitter idag iaf . Fick prata med chefen och poff sa de så ringde älsklingen o berätta att dom tydligen tagit till sig mitt samtal . Skönt vill jag påstå ! Så nu hoppas vi på nån förändring .. Jag märkte ju också att dom inte tyckte om att jag ringde :P Blev kopplad till massa personer innan dom vidarebefordrade mig till bossen . Dom verkade lite nervösa . Och de ska dom vara också ! För ska dom hålla på sådär mot min älskling ska dom allt få höra !!
Skönt att bollen är i rullning nu iaf (:
Hoppas att få tag på den där jävla Kent imorgon . Ska även kontakta chefen på soc !

Aja jag måste fan sova nu !
Upp tiiidigt imorgon !! Jag upp tidigt ? De e nå fel :P Men så e de när de e tomt på kontot o man måste få in kulor på nått vänster (:

Natti natt alla söta o salta (;
Saknar & älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: