matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

En överraskning från min livs kärlek ❤

Kategori:

Ikväll blev jag himla överraskad o jävligt glad . Dennis överraskade mig med ett samtal 1 timme efter att telefontiden slutat redan ;D Ett kort samtal men himla gulligt gjort av honom ... Att övertala personalen till ett litet samtal med mig ❤

Annars har jag väl mest legat i soffan hela dagen och åter igen haft massa mysiga samtal med älsklingen under dagen (:

Har fått för mig att jag ska försöka sluta bita på naglarna . Jag slutade i torsdags . Men fyyy faaan va jag vill bita på dom nu asså !!! Försöker hålla mig ! Skulle ju va så härligt med fina fingrar och slippa dom sönderbitna nagelbanden o naglarna !

Aja . Tänkte sova på soffan inatt så jag slipper sån ångest när jag lägger mig ensam i våran säng . Åter igen mitt tjat om att jag saknar min älskling bredvid mig ❤ men så är de faktiskt !!! Saknar honom så mycket att jag går sönder snart ❤❤❤

Natti natt alla söta o salta (;
Älskar min underbara Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: