matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Dom tog min kärlek och åkte ),:

Kategori:

Jag är så otroligt jävla ledsen . Imorse vid 9 tiden föll min värld åter igen . Hela dagen har jag gråtit , gråtit och gråtit . Jag är tillbaka på ruta ett åter igen .

Fått spenderat några underbara dagar & nätter med min älskling som överraskade mig med en rymning hem till mig ❤
Visst blev jag arg att han drog ... Men samtidigt så jävla glad över att få spendera några dagar med min älskling . Att få sova med min livs kärlek som jag saknat så enormt mycket ❤

Bråk med Aina imorse . Jag ville inte att dom skulle ta honom ifrån mig . Jag fick panik . Jag grät . Jag ville inte släppa honom .
Jag sprang ut barfota i snön . Med endast mjukisar och bh på mig .
Det slutade med att ena polisen fick dra mig därifrån .
Han följde med mig in i lägenheten . Jag förstod ingenting . Han bad mig packa Dennis grejer . Jag förstod fortfarande ingenting och visste inte vad jag höll på med när jag packade . Flera gånger fick polismannen hjälpa mig att förstå vad jag gjorde .
Jag packade åter igen en väska med kläder till min älskling som dom tagit ifrån mig .
Jag var så arg . Jag var så ledsen . Jag ville bara slå ner dom jävlarna och ta Dennis tillbaka . Kan vi inte bara få vara med varandra ? ),:


Jag saknar min underbara D så det gör ont i bröstet ),:
Jag älskar dig Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: