matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

De finns fler som vet vad du/ni gjort ... & goda nyheter (:

Kategori:

Minns ni när jag fick flytta till jourlägenheten ?
Fick flytta dit pga att vissa människor inte kunde låta min lägenhet vara .. Fick även ett sms av den ena dagen efter och den skrev att den inte varit hos mig och hade lärt sig en läxa sist den va på mina fönster . Nu har helt plötsligt ett vittne dykt upp och pekat ut just den personen jag fick sms av ! Även dom andra (:
Trodde aldrig på smset eftersom jag själv hörde hennes röst och att hon ringde mig när hon stod här utanför o skrek o banka .
Men de blev lite komiskt nu när jag fått veta att de finns en människa som e vittne till detta (:

Pratat med hjärtat som mår bättre idag (: Vi har även fått goda nyheter :D

Älskar & saknar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: