matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Att inte få träffa varandra e som att leva utan luft ): ❤

Kategori:

Hade en himlans trevlig dag och kväll med min fina vän Anna S igår (: Alltid lika trevligt att träffas ❤ Blir enormt mycket prat eftersom de blir långt mellan gångerna ..

Idag har jag bara legat i soffan o slappat & pratat med älsklingen en massa ❤

Hoppas på sömn snart men den känns långt borta . Alldeles för mycket ledsna tankar för att kunna slappna av o kunna somna :/

I vanlig ordning saknar jag min älskling . Och som vanligt är de värst på kvällen/natten !
Saknar att ha min underbara pojkvän här hemma . Att få mysa en film i soffan tillsammans o bara vara . Fan så underbart . Att få lägga sig i sängen och kunna säga god natt o kunna ge nattpussen . Att få ligga bredvid mitt hjärta och höra hans andetag .

Det är så förbannat jävla jobbigt att sakna sin livs kärlek ❤ att inte få vara med varandra ):

Jag älskar dig Dennis ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: