matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Appen funkar ju inte ):

Kategori:

Alltså min blogg-app funkar inte :/ Har tagit bort den o installerat om den men kommer ändå inte in på skiten !!! Förjävla irriterande !!! 
 
Därför de blitt dålig uppdatering idag ..
har spenderat dagen med svärfar . På kvällen åkte vi hem till bästa AnnaÖ , Tomas , lillasyster Moa & Saga (: 
Älskar att vara där o hälsa på dom ❤
 
Åter igen hoppas jag på sömn i någorlunda god tid . Somnade inte förns sju imorse :/ 
men imorgon måste jag vara pigg för då e de röd-dag och telefontid hela dagen (; Mysigt värre ❤ Älskar helgerna när vi får prata i telefon hela dagen !!! Hoppas att hjärtat inte sover bort hela dagen bara ;P Men sa åt honom att vakna i tid ;P hehe .. 
 
Aja nu blir de sängen o försöka sova ! Natti natt alla söta o salta (;
Saknar & älskar min fina D ❤❤❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: