matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Massa svammel ?!?

Kategori:

Jahapp . Undra när jag ska hitta motivationen till att börja skriva blogg igen på heltid ?! Hoppas att de händer snart . Vissa dagar känner jag att jag saknar skrivandet och bloggen . Andra dagar vill jag bara begrava den . Känner mej skyldig på nå vis när jag inte skriver ! :/ aja men nu tänkte jag skriva lite om vad som händer iaf . Sen får vi bara hoppas o se hur de blir med uppdateringarna i fortsättningen ;P

I lördags hade jag nästan en heldag med mamma . Sånt behöver man ibland (: Vid 12 blev de frukost (för mej) o fika (för mamma) på Trillin . Mysigt värre ! Träffade även lillebror och Magnus där (: Blir inte att jag träffar Magnus så ofta så de va trevlans att få byta några ord !

När vi va klar på Trillin tog jag , mamma & Theo en promenad hem till mamma . Dom skulle kolla på film o jag hämtade bara ett par stövlar mamma köpt åt mej (: Promenad fram på byn o mötte upp älsklingen . Träffade massa folk framme . Så liftade med Anna , Fredrik & Kevin hem (: Hängde med dom en sväng innan jag gick hem .

17.30 kom mamma o hämta upp mej o vi åkte vidare in mot Gävle för att gå på bio (: Myyys ! Kollade på Hypnotisören . Blev lite besviken på filmen . Jag har ju läst boken o den tycker då jag e 20 gånger så mycket läskigare (och bättre?!) än filmen . Filmen va ju typ en vanlig kriminalfilm . Så lite besviken vart man ju . Men filmen va ju helt ok alltså (: För den som inte läst boken e den nog bättre iaf (:
Aja . Blev sushi efter bion o sen åkte mamma o jag hem till ockelbo (: trötta båda två men endå nöjda med dagen vi fått tillbringat (:

Idag skulle jag ha vart iväg på kursen ArbetsLust som jag går på . Dock blev de en sen natt och jag sov över :/ så imorgon e de nya tag och jag ska komma upp i tid . Så jävla typiskt att man vaknar 20 minuter efter att man ska åka !

Idag ska jag försöka hitta nån som vill köpa crossarna . Har ju 2mini-crossar som vi ska sälja . Så e nån intresserad så e de bara att höra av sej . Den ena tänkte vi sälja för 1000kr och den andra för 3000kr

Nä nu örsk ja int skriva mer . Kanske skriver nått sen .

Ha de alla söta o salta (;
Älskar min D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: