matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Måndag

Kategori:

Mitt i natten o jag kan inte sova ): Älsklingen somnade före mej ikväll . Segt ! Måste somna så jag kommer upp imorgon . Lovade Åsa att jag skulle gå med henne imorgon ju !
Imorgon är de dags för "kurs" igen . Går ju på ArbetsLust som de så fint heter .

Ringde på en lägenhet idag (: Ska kolla på den på onsdag . Hoppas att den e fräsch ! Skulle va så underbart skönt att flytta ifrån den här lilla ettan . Känns som att de e för mycket negativ energi här . Vill helst flytta igår ! Men men . Sitter ju fast här just nu . Skönt att jag bara har en månads uppsägning iaf (; Hoppas också att lägenheten jag ska kolla på e varmare än den jag har nu . Redan svinigt kallt här :/ Burr !

Nä nu ska jag väl försöka mej på att somna för sjuttioelfte gången då !

Natti natt alla söta o salta (;
Älskar min D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: