matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

T I S D A G

Kategori:

Städningen gick väl sådär . Fick bort allt glassplitter iaf . Får försöka ta resten imorgon . Nu ska jag försöka somna . Andra natten utan min livs kärlek ),: Förjävla jobbigt ! Vaknar ca varannan timme o kollar om han ligger här bredvid . Lika besviken varje gång och sen börjar processen om att försöka somna om för att senare vakna med samma besvikelse .
Möte med Tobbe imorgon klockan 10 . Får se om mitt psyke o mina uppsvällda Ögon (efter 2 dagars konstant gråtande) kan få mej att gå dit imorgon . Annars får han fan ringa så vi kan ta "mötet" per telefon !
Imorgon lovade Dennis att komma hem o prata igen (vilket han lovat i två dagar redan) .
Hoppas att jag kan lita på de den här gången . För mitt psyke klarar inte detta ),:
Nu blir de nattcigg o sen slå på en film . O hoppas på sömn inom kort !
Älskar min Dennis över allt annat och skulle kunna gå över berg o dalar för hans skull ! ❤❤❤

Medicin intagen för att sömn ska komma så fort som möjligt !
Natti Natti alla söta o salta (;
Älskar min D ❤
Puss puss Tildan ❤

Kommentarer

  • Ulla säger:

    Vad har hänt Ulla?!❤

    2012-11-21 | 07:01:15

Kommentera inlägget här: