matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

O n s d a g

Kategori:

I morse plingde de tidigt som attan på dörren . Där stod min livs kärlek ! Han kom in och jag gick tillbaka till sängen . Han kom och la sej i sängen . Pussade mig och bad mig slå på en film på datorn . Efter en liten stund somnade vi båda och jag sov så tryggt där bredvid honom ! Fan så skönt jag sov ! Vi båda sov så skönt att vi höll på att sova bort hela dagen . Fy fan vad jag älskar den där människan ❤

Dennis drog iväg när vi vaknat . Syster ringde så gick fram o mötte upp henne o gick på ICA tsm . Dock sov bara Texas hela tiden . Men söt som socker ändå :D

Gick hemåt o fick syn på Åsa ute med hundarna . Snackade lite skit med henne innan jag fortsatte min promenad hemåt . Utanför min port möter jag pappa & Karina :O Dom va tydligen ute o gick . Chockerande att se min pappa ute o motionera vill jag påstå ! Haha .
Dennis dök också upp när vi stod ute o prata . Så vi sa hej då till pappa & Karina o gick in .
Min livs kärlek tänker flytta hem igen . Vilken lättnad ! Hade inte orkat med en dag och natt till utan honom ),:
Nu har han dock dragit iväg igen men skulle komma hem senare sa han (:
Nu ska jag städa klart här hemma eftersom min depression tog över igår och jag bara dammsög upp allt glas i köket !
Sen blir de mat & ett skönt bad .
Skriver väl nån rad sen .
Puss älskar min D ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: