matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Torsdag

Kategori: Dagens Ord

Idag jobbade jag 16.30-23 .. Tiden gick så fort på jobbet idag (: Skööönt !
Innan jobbet hängde jag med Adde & Billy en sväng .. O innan de va jag bara hemma o slappa i min ensamhet ..

När jag slutat cyklade jag hem o bytte skor o slängde in väskan .. Sen fick de bli en underbart skön PW men skön musik i lurarna .. Nu har jag kommit hem igen .. Sitter ute på altanen o tar en cigg o njuter av tystnaden & värmen ! Känner mej så avslappnad !

Tänkte ta en dusch när jag kommit in o sen blire sängen .. Syster E ska tydligen ha upp mej klockan 7 imorgon :O Hon ville att jag skulle hjälpa henne med hästen .. Såklart att jag ställer upp o hjälper henne .. Allt hon gör för mej så känns de som en liten fis i rymden o hjälpa henne med hästen !

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: