matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tok med syster E (: <3

Kategori: Dagens Ord

Trött bakisdag idag .. Men tog mej utanför dörren på kvällskvisten o följde med syster till stallet en sväng (: Sen när vi va klar i stallet åkte vi hem till mej .. Massa prat o tok ! Haha .. Så roligt med Eve o hennes idéer ! Hahah .. Kul att vara med syster ensam en sväng ! Va som på den gamla goda tiden .. Samma skiva i bilen o dra iväg till hästarna .. (:
Madde kom förbi ikväll också (: Mys när hon kikar förbi såhär (y) :D

La nyss på luren efter att ha pratat massa med Kurt (: Som jag saknar den kvinnan !!! Jävla dum som flytta ifrån mej o flyttade bort t järboskogarna hon tycker jag :p Höhö ..

Tänkte väl bädda ner mej i sängen snart .. Imorgon blire jobb 14.15-23 ..
Trött satan !!

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: