matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Tacksam

Kategori: Dagens Ord

Så underbart jävla happy idag ! Känns så jävla skönt (; Dock e jag trött som en jävla åsna ... Men de går väl över under dagens gång ;P Höhö !

Jag känner mej lycklig .. De känns som att allt e på väg att vända .. Hoppas att de håller i sej .. Jag förtjänar att vara lycklig .. Alla förtjänar att vara lycklig o nöjd med livet .. Dock e jag ju inte super nöjd med livet men de funkar iaf .. Här om kvällen när jag o syster pratade så kom vi på att man måste tänka på att de alltid finns folk som har de värre .. Så varför klaga så mycket ?! Jag ska försöka ändra mej och vara tacksam för det jag har .. Alltså vänner o familj som e de viktigaste i mitt liv !!
Tänk på de ni med ! Jag ska iaf försöka (:

Jobbelijobba vidare nu då :P
Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: