matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Söndag

Kategori: Dagens Ord

Nu har syster E varit här o fått mej på bättre humör (: Skönt ..

Idag va de ju alla mammors dag (: Så va hem t mamma o käka smörgåstårta , stekte i solen o gav henne blommor (: Mys ! Mötte upp mamma o syster J på Ica innan vi gick hem t mamma .. Där va moster & Göran (: Kul o träffa dom .. Inte allt för ofta de händer lixom :p

Adde har varit här idag o snacka massa skit o så rökte vi väl en si sådär sjuhundra cigg ..

Tidigare ikväll va jag iväg med syster t stallet en snabbis också .. O sen kom hon tillbaka efter att hon varit hemma o lagt barnen o så (:

Skit tråkigt inlägg men de skiter jag iiii !

Snart blire sängen för fröken Poulsen som saknar D <3

Grattis alla mammor på eran dag !!!! :D
Älskar min mamma jaaa <3

Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: