matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Sömn !

Kategori: Dagens Ord

Gick hem till syster (Eve) o tog en cigg o prata lite tok efter wörk (: haha vad hon får mej på bra humör asså !! (y) :D
Sen cyklade jag som blixten hem o slängde mej i soffan ... Försökte kolla på Livvakterna på 4an men kanalen hakade upp sej på bilden ): Jävligt irriterande .. Ljudet gick men bilden hacka o stanna upp typ hela tiden !! Suuug ! Precis när allt börja bli spännande juuu !!!
Syster (Johanna) ringde så höll henne sällsis i luren när hon åkte hem från Gävle ist (:
Bytte kanal o kollar på nå annat skit ..

Nu ligger jag i sängen o ska försöka somna till dumburkens ljud !
Saknar D här bredvid <3
Slänger med en bild på min gravida syster (Johanna ni som inte visste :p) som mamma knäppt :D
Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: