matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Onsdag

Kategori: Dagens Ord

Ojoj .. Dagarna går så fort nu för tiden ...
Idag slappade jag bara hemma halva dagen .. Sen kom mamma o syster J o knacka på (: Hängde med dom o kolla på Monkans hus .. Riktigt mysigt (:
Sen gick/cykla vi hem t mamma .. Massa snack te o macka .. Försökte få Texas att sparka lite i syrrans mage men han vägra ): Så fort jag tog bort händerna så sparka han !! Typiiiiiskt !!!
Men de va mys o sitta o klämma på magen :D Längtar tills han kommer ut !!

Gick hem till syster E efter nån timme .. Full fart på barnen .. Mat o massa lek (:
Hannah kom förbi på en cigg mitt upp i allt kaos :D haha .. Kul de va o träffa Ullah !!! Så himla längesen vi sågs nu ... Saknar ju min Ullah ja <3

Lalla (Gordon) sover o Dalton e på G att somna nu .. Så sen ska jag o syster mysa o snacka lite innan jag tar cykeln o cyklar hem ..

Vi hörs sen alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: