matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Omedelbums i säng !

Kategori: Dagens Ord

Ojoj .. Kom hem för en liten stund sen ... När jag slutade cyklade jag förbi hos syster (Eve) .. De va menat att jag bara skulle förbi en snabbis .. Men så blev de inte .. Massa prat & skratt :D haha .. Tycker lite synd om henne som lär kliva upp tidigt imorgon med Dalton & Gordon nu .. Själv kan man ju sova tills man vaknar lixom ;p
Jaja ... Nu blire bums i säng !

Slänger med en bild på vad min älskade Kurt skrev till mej nyss .. Så fint skrivet så jag fick tårar i mina ögon ! (,: Älskar den kvinnan jaaa <3

Natti natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Kurt säger:

    Åh min Berit! Du är sån fin vän, stolt över dig efter allt du varit med om - keep fighting! Love you <3

    2012-05-14 | 23:35:42
    Bloggadress: http://tawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: