matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Heldag hos syster

Kategori: Dagens Ord

Fick tag på syster (Eve) så jag tog cykeln o cyklade dit i stormen idag .. Helvete vad jobbigt de va asså !! Ibland blåste de så mycket att cykeln typ stod stilla :O
Efter att jag varit hos Eve en stund så kom Jennifer , Johanna & Bob också (: O sen kom lillebror Theo också (: Så de blev fullt hus hos syster med Gordon , Dalton o Wilma som redan lekte för fullt :p
Färgade håret på Eve när dom va där .. Sen gick Johanna , Theo , Jennifer & Bob .. Jag o Eve umgicks o snackade massa medans barnen lekte ...
Fixade pannkakor o mumsa i oss innan jag åkte iväg med Madde in t stan ..
Rally in , Växla pengar , knäppa kort till körkortet , rally hem ... Gick fort de där .. Haha !
Madde skjutsade hem mej t syster igen .. Då va de läggdags för barnen ..
Moa kom så vi stannade hemma med Dalton o Gordon så Eve o Wilma fick åka iväg t stallet (:
När Eve kom hem så la hon Wilma O Moa åkte hem ..
Sen växlade väl jag o syster mellan soffan o altan hela kvällen (: Massa snack o tok som vanligt !!! :D
Vid elva tog jag cykeln o cyklade hem .. Ligger i soffan o kollar på dumburken nu .. Snart blire sängen !
Happ .. Där hade ni min dag ! (: alltså en bra dag o jag har vart så glad heeela dagen :D Wohooo !

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: