matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Grattis Nettan <3

Kategori: Dagens Ord

Kväller nu .. Dagen började som vanligt att jag vaknade 5.30 .. Vet inte varför men vaknat då den senaste veckan typ :/ Kollade på tv och somnade om efter ett tag ..
Diana o Robin kom förbi idag o hämtade SassSkit ): Fan dom hade kunnat varit borta längre tycker jag ! Saknar redan SassSkit ! <3

Diana o robin skjutsade mej till syster (Johanna) o jag va in till henne en sväng innan vi skulle över till jobbet på genomgång .. Va på jobbet lite mer än en timme .. Sen gick jag hem till mammapappa .. Va bara Karina hemma när jag kom dit .. Snack o cigg på balkongen .. O efter en stund kom pappa hem (:
Passade på o käka hos dom när jag ändå va där (: Fick pölsa , potatis & rödbetor ! Möms va gott !!! Möms möms möms !
Vart där ganska länge .. Massa snack som vanligt (:
Kom hem för ca en timme sen ..
Trött satan o ont i äggstocken i vanlig ordning ):

Imorgon blire jobb .. Dock endast 1,5 timme .. Men får ta allt jag bara kan nu !

Ska även ta upp en sak om denna dag .. De e ju såklart att min fina sis Jeanette fyller 25 år idag (; Så GRATTIS PÅ 25ÅRSDAGEN NETTAN !!! Hoppas att du har haft en underbar dag !! ;D <3

Nu ska jag glo lite på dumburken o sen blire lite snack i luren med Izza innan de blir sängen !

Ha de alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: