matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Känns lite bättre .. Tack Ullah <3

Kategori: Dagens Ord

Pratat med Hannah igen .. Förjävla skönt asså !! Tänk om ngn kunde ta ett beslut åt mej så jag slipper de själv .. Vad skönt de skulle vara .. Men men .. Huvudvärken är nästan borta nu när jag fått pratat av mej med Ullah ! Finns bara en till jag skulle behöva prata med för att min huvudvärk ska försvinna helt .. Hoppas de blir så idag !

Funderar på om jag ska dra t Thailandet med Madeleine i April o få komma bort o slippa allt för ett tag .. Känns som att jag skulle behöva de efter allt som hänt nu !

Aja nu ska jag plocka ihop o gå t kontoret en sväng o hämta grejer innan de bär av mot wörk !

Vi hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: