matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Home

Kategori: Dagens Ord

Happ så va man hemma nu då .. Satt mej i soffan en sväng .. Tänkte diska upp efter dagens matlådelagning snart ..
Mötte upp Martin efter wörk o tog en cigg (: Förjävla trevligt de .. Annars brukar ju promenaden hem från wörk va bedrövligt tråkig lixom !

Jahapp .. Ska jag göra efter disken då ?? Seriöst funderar jag på om jag ska ut på en PW ! Men vet inte om jag törs .. Så mörkt o läskigt ute ju :/ Vi märker väl sen .. För de skulle fan va skönt med en PW .. Va ju bedrövligt längesen nu ..
Fan för ngra månader sen va jag ute på minst en PW om dagen .. Oftast blev de fler (:
Aja nog om min PW .. Kolla lite Scrubs nu innan disken ska få sej en omgång !
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: