matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Trött tjej @ wörk !

Kategori: Dagens Ord

Usch vad jag saknar D ),: Idag är det en sån här jobbig dag då jag saknar honom extra mycket !! Nästan så att de gör ont <3

Funderar på att lägga bloggen på is ett tag . Har inte riktigt bestämt mej än .. Men känner att motivationen till skrivandet har avtagit och jag har heller inget kul att skriva om ..
Men vi får se hur jag gör ..
Hur länge klarade jag mej utan bloggen sist ? En vecka ? Typ !

Trött som en åsna och vill bara hem till min underbart älskade säng !! Varför går tiden så saktaaaa ??? Jag vill hem o sovaaaa !!
Men som vanligt när jag kommit hem från jobbet så kan jag väl inte somna .. Suuug !
Vet iaf vad jag ska läsa när jag kommer hem .. Kom ju en bunt med papper från tingsrätten igår som jag kollade igenom en snabbis ..
Blir väl att läsa igenom allt tills jag somnar ... Så jag får nån rätsida på allt jag fick reda på i torsdags :p Wohooo !

Cirkus fyra timmar kvar på wörk nu då .. Kanske hörs sen om lusten till skrivande faller in (:
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: