matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Nu blire sängen med syster E (:

Kategori: Dagens Ord

Nä nu blire sängen för mej o syster E ! Nykter helg (:
Inte hänt så mycket idag .. Mest kollat på film o lekt med barnen ...
När barnen hade badat o somnat för kvällen så har jag o syster mest suttit o snackat och skrattat i vanlig ordning :P tiden springer iväg men nu e vi så trött så blir o slå huve i kudden o hoppas på att barnen sover lite längre imorgon (:

Som vanligt saknar jag D .. De e fan jobbigt att sakna ngn så mycket hela tiden ! Önskar att han kunde vara här med oss .. Med mej .. Så vi kunde mysa .. Så han kunde hålla om mej .. Så han fick skratta med oss ... Med mej .. Jag saknar helt enkelt människan otroligt jävla mycket !!! <3

Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: