matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Lördag

Kategori: Dagens Ord

4a timmars sömn o jobb 15,5 timme .. Idag får jag verkligen känna att jag lever !!!

Cyklade förbi syster o tog en cigg o snacka lite imorse innan jag drog vidare till jobbet ..
Idag kommer de verkligen gå upp o ner med energin och humöret ...
Men just nu känns humöret på topp (;

Saknar D och dagarna tickar på .. Om tiden bara kunde gå lite snabbare ?!! Vad skönt de skulle vara då ;P

Längtar tills jag o syster E åker iväg till stugan ! Hon skulle ta med sej olja o ge mej massage sa hon igår (: Och de tackar jag ju absolut inte nej till ;P höhö . Skönt sörröduru (;

Jobba jobba jobba nu då .. Dagen kommer kännas otroligt jävla lång och seg .. Än så länge så har den känts otroligt seg ! :/

Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: