matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Fredag

Kategori: Dagens Ord

Inte så mycket skrivande på bloggen just nu ..
Igår firade jag o Adde domen lite (: Blev ganska lugnt för mej men de va en trevlans dag/kväll Hos Adde o sen avslutades den hos Stefan o Katta ! (: Humöret på topp men va lite för trött egentligen ..
Kom hem efter ett o somnade otroligt jävla fort !
Idag har jag inte gjort ett dyft .. Mest legat i sängen o sovit , läst bok och pratat i luren ..
Glidit ut på altan för att röka lite då o då ..
Märkte att klockan sprungit iväg så nu lär jag fan sova .. Ska jobba 7.30-23 imorgon ! Kul helg med andra ord ! Lr ? Näe .. Pengar på kontot iaf !
Ska cykla förbi syster E imorgon innan wörk o ta en cigg o hämta min matlåda som jag glömt i hennes frys :P

Fick ett fint mms från "syster" Nettan idag (: 8e november e de dags för flickan att äntligen komma :D
Moster längtar !!!!! <3

Nä nu MÅSTE fröken Poulsen sova !
Natti Natti alla söta o salta (;
Saknar D <3
Puss puss Tildan <3

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Skönt med en lugn helg å❤

    2012-06-09 | 06:27:35

Kommentera inlägget här: