matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Borde inte jag vara död av tröttheten nu ?? :O

Kategori: Dagens Ord

Nä inte fick fröken Poulsen ngn siesta elle .. Telefunkan ringde o Madde kom hit o la sej på plingklockan .. Rökte en cigg o snacka lite sen åkte vi hem till syster E (:
Pratat massa i telefon mest hela kvällen o inte rört en pinal här hemma .. Fattar inte hur jag fortfarande kan vara vaken :O
Imorgon blire att städa o tvätta mest hela dagen !

Ligger i soffan nerbäddad o hoppas på att jag somnar snart ..

Saknar/saknat D otroligt jävla mycket dom senaste dagarna ! Fy fan vad jobbigt allt känns !! ),: Jag vill bara ha honom här med mej .. Så vi kan pussas , kramas , sova , mysa & skratta ihop ! Skulle va så jävla underbart !! <3

Tröttheten har gått för långt så de känns som att jag aldrig kommer bli trött :O

Försöka somna till dumburken nu iaf ..
Natti natti alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: