matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Ligger i sängen o har nyss pratat klart me...

Kategori:

Ligger i sängen o har nyss pratat klart med min älskling Niklas !! Gud vad jag saknar honom alltså !!! ): Världens finaste o underbaraste kille <3 Pratade bland annat om min saknad till Gävle .. Han är så go .. Ibland kan han låta lite hård men han säger ju alltid sanningen till mej .. Vilket jag älskar .. Ibland vill man inte höra sanningen men han förklarar alltid hur de ligger till och de e det jag älskar med honom !! Han skulle sova nu o upp o jobba i morgon stackarn .. Blir inte många timmars sömn för han :/ Ska fortsätta kolla på filmen som jag har börjat kolla på .. En gammal goding från -92 (: Ha ett underbart liv ! Älskar svenska gamla kult filmer ja !!! (: Aja glo klart på den här o sen sova ! Natti natti alla söta o salta (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: