matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Frågor & Svar (:

Kategori: Dagens Ord

Hur gammal är du om fem år? 29 o ska snart fylla 30 :O Jävlar va gammalt de kändes dååå !!
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med Hannah , Dennis o Martin :D
Hur lång är du? 166 står de på passet iaf (:
Vilken är den senaste filmen du sett? Masjävlar <3 ;D
Vem ringde du senast? Martin Norman (:
Vem ringde dig senast? Izabelle ;D
Hur löd det senaste sms:et du fick? God natt gumman:)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vem man ska ringa eller messa med .. Men jag älskar o prata i telefon ;D
När såg du senast din mamma? I torsdags när hon kom förbi här hemma o lämnade lite grejer (:
När vaknade du i dag? Blev sent igår så vaknade inte förns vid 14 tiden :O
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Masjävlar !! haha .. Kung film ju :P
Hur stor är din säng? 1,40 (:
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar dator såklart ! (:
Sover du med eller utan kläder på dig? Sover för de mesta naken .. Ibland med trosor (:
Hur många kuddar har du i sängen? 3 stycken bara :/ Tycker de e allt för ngra !!
Vilka städer har du bott i? Jag har bott i Gävle i ca 5 år .. Men nu e man tillbakaflyttad t Ockelbo !
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Va ? I vilket sammanhang ??
Är du social? Ja absoluuut ! :D
Vilken är din favoritglass? De är så grymt olika de där .. Kan inte bestämma mej för en .. Beror helt på vad jag e sugen på just då ju :P
Tycker du om kinamat? Ja men de e väl klaaart ;P Mömsfilibabba !
Tycker du om kaffe? Japps de gör jag (:
Vad dricker du till frukost? Oboy , mjölk lr välling ..
Sover du på någon särskild sida? Beror på vem jag sover med .. Men sover jag själv så sover jag längst ut eftersom jag har sängen i en sovalkov (:
Tycker du om att mysa/kela? Jaaaaaaa :D Förjävla härligt de ju (;
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet såklart !
Är du en beroendemänniska? Jopps jag e ju de tyvärr :/
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja de gör jag .. Johan Lundgren :D.
Vill du ha barn? Ja sen nån gång (: Inte just nu dock ..
Har du någonsin åkt ambulans? Aaah ..
Vad spenderar du helst pengar på? Mina vännor typ (:
Äger du dyrbara smycken? Näe de tror jag inte :/
Sover du med gosedjur? Ja jag har faktiskt min gamla Bäbä i sängen (:
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Tror de va P3 faktiskt !
Är du lycklig? Ja man försöker iaf ... Men har vart lite jobbigt den senaste tiden :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: