matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

),:

Kategori: Dagens Ord

Usch .. Nästa helg flyttar mamma från huset och Magnus ): Tycker de känns jätte jobbigt ! Har gråtit många timmar över de här .. Har inte ens klarat av att träffa Magnus för att jag är rädd för att börja gråta igen ! De ska ju lixom vara mamma o Magnus .. Som de har vart i 18 år ! Men men.. Vi alla i familjen ska ta oss igenom de här o Magnus kommer ju alltid vara en del av min familj !

Jobbigt jobbigt jobbigt känns de .. Jag vill egentligen bara åka hem o krama Magnus ! Men jag klarar de inte :S
Blir ledsen när jag tänker på att de inte är dom två mer .. Kommer bli så konstigt ):

Nä nu blir jag ledsen igen .. Försöka att inte tänka på de här nu på jobbet !

Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: