matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

En trevlans dag (;

Kategori: Dagens Ord

Tog halv två tåget in t stan idag .. Hängde med Cissi på stan och käka på mingel (; sen gick jag hem t Carro o kikade på lyan .. Martin min lilla gobit kom o hämtade upp oss efter en liten stund :D Har ju inte träffat karln sen jag flyttade t Obo :O Så sjukt kul o träffa honom dom få minuterna vi hann med ! Han hade blivit så liten (: Snygg Martin som han brukar säga :P haha .. Han skjutsade iallafall oss till söder o släppte av oss vid frasses där jag skulle träff Tomas som skulle fixa min mobil (: Under tiden gick jag o Carro t MOCCA o tog en varsin latte o snackade om allt mellan himmel o jord (; Efter ca 40 minuter va han klar med min älskling så då gick vi tillbaka o hämtade den för att sedan gå ner t stan ..

En snabbis in på Redrum o pierca mej (; Carro va så rolig .. Hon stod o skaka och mådde illa innan för att hon va så nervös för mej .. Haha .. Hon kände att hon höll på o svimma där inne i rummet när jag låg på britsen ! Haha .. Lillgumman dååå ! Själv va jag cool lugn o tyckte knappt att de kändes (;

Efter de va gjort gick vi på systemet o sen köpte med oss sushi ... Hem t Carro o käka o drack ngra glas vitt ;9 möms !!! Myste snacka o hade de trevligt .. Nu sitter jag på sista bussen hem t Ockelbo ): Trökboll !! Vette tusan va jag ska hitta på när jag kommer hem :/

I morgon är de personalmöte klockan 9 så jag lär försöka lägga mej i någorlunda annorlunda tid iaf (;

Somnade ju inte förns efter klockan sex i morse lixom :/

Aja .. Slänger in nån bild på nya piercingen så kanske jag skriver nån rad sen (; Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: