matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Alltså seriöst .. Fan va kass min blogg ha...

Kategori:

Alltså seriöst .. Fan va kass min blogg har blivit ! Hahaha .. Men de e ju kul att ni vill läsa den ändå (; Tänk att jag bloggat ända sen oktober 2008 .. De e fan länge de .. Brukar gå tillbaka o läsa gamla inlägg ibland (: Ganska kul faktiskt .. Men vissa delar kan vara jobbiga också ): Fast dom brukar jag försöka undvika att läsa ! Kommer ihåg när jag hade min bloggtopp också .. De va när jag råka va lite dum mot en tjej o sa ganska dumma saker t henne på hennes jobb .. Jävlar då sköt läsarsiffrorna fort som fan uppåt :D haha .. Ganska kul ju ! Kanske berättar här på bloggen nån dag vad som hände .. Men inte nu .. Nu ska jag jobba vidare (: Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: