matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Wörk

Kategori: Dagens Ord

Shit va slaskigt de va ute då ... Behövde bara gå t Apoteket sen fick jag skjuts av syster (:
Hoppas på en någorlunda lugn kväll på jobbet ..

Ikväll efter wörk hoppas jag att de blir stan o Max mat :p möms va gött de skulle va :9

I morgon blire o hänga lite med Nettan på dagen .. O sen tänkte jag försöka bjuda in mej själv på mat hos pappa o Karina :p Höhö .. På kvällen blire väl o tjocka chips o glo på film i min ensamhet ..

Längtar tills på lördag nu ... Jobbar 7.30-16 o sen kommer Hannah ;D va ju två veckor sen vi träffades då ! Tänkte laga lite god mat .. Vet dock inte vad än .. Men ska nog hitta på nå smarrigt (; Blir ju självklart lite vin till också (;

På söndag blire jobb igen ... 16-23 (:

Och på måndag får jag nog besök av min andra älskling ;D Niklas kanske kommer o sover över !!! Gud va mysigt !!!

Nä men wörka lite nu då ..
Vi hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: