matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Statistiken stiger ;D

Kategori: Dagens Ord

Wohoo .. Me so happy .. Va nyss in o kollade statistiken på bloggen som jag inte gjort på super länge .. Statistiken har gått upp o jag e glad att ni e så intresserade av att läsa om mina dagar (;
För mej känns de mest som att jag skriver för att jag ska kunna gå bak i tiden o läsa vad jag gjort (; Men e hemskt glad över att ni vill se o läsa hur mitt liv o mina tankar ser ut ...

Ibland skulle jag vilja va mer öppen i min blogg .. Dock går tyvärr inte de :/
Kan lixom inte jämt nämna namn o händelser .. Måste respektera andra folks önskningar som jag träffar eller umgås med ! Och ibland undanhåller jag vissa saker för att "skydda" mej själv också ... Men hoppas att ni kommer fortsätta att läsa min blogg o lämna gärna nån kommentar ibland (;

Nu blire en cigg för mej ! Möms ;9
Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: