matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Mamma <3

Kategori: Dagens Ord

Sitter hemma nu .. Ska packa ihop lite o sen bege mej hem t mamma o lillebror .. Ska sova där inatt ..
Blev en dag i Gävle o Sandviken med mammsen .. Hämtade upp lillebror o farmor i Sandviken också som kom från Sthlm (: The blev super glad när han fick se att jag va med (: Älskade lillebror <3
Ungen börjar bli så stor nu alltså .. Idag skaffade han Facebook också ! Herregud .. Min lilla lilla lillebror blir så stoooor så han skaffar Facebook lixom :O
När jag kom hem så testade jag alla mina älskade jackor som jag hämtade hos Emma (: Wohoo !
Sen gick jag iväg t Stibbeluring o fick mina pengar av Abbe (Adde) (: Tack o bock :D
Nä nu ska jag packa lite ..
Hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: