matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Kurt <3

Kategori: Dagens Ord

Idag har jag bara slappat o pratat i luren mest hela dagen .. Sen på eftermiddagen gick jag hem t Nettan o ungarna (: Saknar min lilla "familj" ! Sen somnade Neo o Nova så jag o Nettan satt o snacka lite i soffan innan jag gick hem ..
Lagade matlåda tills i morgon o sen kom min älskade Kurt (; Som jag saknat henne .. Mest suttit vid fläkten o rökt , lyssnat på musik o snackat skit som vanligt ;p Höhö !

Towe gick hem t mamma sin för en liten stund sen ... För mej blir de o glo lite på dumburken innan jag lägger mej i sängen för att få ngra timmars sömn innan wörk i morgon ! 7.30-23 !

Hoppas på besök efter jobbet i morgon .. Men inte allt för mycket dock ;p Höhö ..

Nä nu ska jag glo lite på dumburken en sväng ..
Hörs sen alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: