matildapoulsen

Mitt liv . Mina ord . Mina tankar .

Igår och idag (:

Kategori: Dagens Ord

Har fått order av Hannah på Facebook att jag lär uppdatera bloggen (; Dock gjorde jag de förr idag när jag kom hem från stan .. Men då hakade blogg appen upp sej o allt jag skrivit försvann ):

Igår blev de en sväng på stan med Cissi innan vi gick hem t henne o slappa .. Vid 18 tiden kom Niklas o hämtade upp mej vid Cissi och vi åkte vidare till systemet o Ica o handlade (: Sen lagade Niklas världens godaste tacosgratäng o vi åt drack vin o myste (:
Senare kom Tessan , Jessica och söt vovvarna ;D Mycke snack , vin , musik & pussande med vovvisarna (:

Jag vela stoppa ner dom i väskan och ta med dom hem bara :p Höhö ! Gobitar :D

Idag vaknade jag som vanligt när jag sover hos Niklas av en super pigg o glad Niklas medans jag själv låg bakfull o törstig som ett as i sängen :p haha ..
Sen skjutsade han ner mej till 12.10 tåget innan han åkte iväg o jobba (:

Väl hemma har jag mest slappat .. Va duktig o gjorde i ordning kyckling , ris och bea idag också :p gött sörröduru ;9

Ligger i sängen o glor på webb-tv nu .. Senare kommer väl Dennis o Martin förbi (: Då ska vi spela vändtia med min nya kortlek o jag ska spöa skiten ur Martin !!! :P Mohahahahaaa !

Slänger med nån bild på Tingla & Tingeling (:

Ha de alla söta o salta (;
Puss puss Tildan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: